#wwwhmb & #musli

Spletne urice Maribor #15

| Ni komentarjev

Torek, 21.2.2012 ob 19.00 @ KID KIBLA

Tokratne urice bodo kombinacija predavanja o UX, IxD in načrtovanju digitalnih rešitev za in z uporabnikom ter predpriprave na Service Jam Maribor 2012, ki se bo odvijal med 24. in 26. 2. 2012 v Tovarni Podjemov.

Predaval bo Damjan Obal, ki je UX raziskovalec na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko in IxD designer. Ukvarja se predvsem s snovanjem uporabniške izkušnje (mobile, b2b, storitve…), lo-fi in hi-fi prototipi in podobnimi zadevami.

Vabljeni!

In še nekaj besed o samem Service Jamu!

Service Design Jam – Marmeladni Hackaton

- Service Design. Še en buzzword ali dejansko nekaj koristnega?

Obisk bolnišnice, občine, pošte. Nakup letalske karte. Servis avtomobila. Spletno bančništvo. Zrezek v veganski restavraciji. Skupno vsem naštetim aktivnostim je, da so tako bazične, da jih ni potrebno načrtovati. Ali pač?

Service Design je načrtovanje celostne uporabniške izkušnje, s fokusom na storitve in servise. Je kombinacija načrtovalskih metod kot so na primer User Experience (UX), Customer Experience in Interaction Design (IxD). Če se slednje ukvarjajo predvsem z digitalnimi produkti in servisi, Service Design rešuje problem nehumanih, neprijetnih in nelogičnih storitev. Namesto zarjavelih, trženjskih pristopov, se Service Design poslužuje predvsem Design Thinking (se en buzzword?) metode, probleme in same storitve namreč vizualizira in v središče postavi uporabnika in ne direktorja, trznika ali naročnika.

- Service Design Jam – kaj

Service Design Jam je globalni dogodek, ki poteka simultano po vsem svetu. V 48 urah lokalne interdisciplinarne skupine pripravijo prototip inovativne storitve oz. uporabniške izkušnje. Service Design je agilni proces konstatnih prototipov in testiranj z uporabniki. Uporabnik je vedno v središču pozornosti, vključili ga bomo tudi v sam načrtovalski proces. Večkrat. Naučili se bomo predvsem dveh lekcij: Uporabnik je človek (zanimivo, ja) in: Uporabniki nisi ti. V 48 urah bomo pripravili več prototipov rešitve, se igrali (ja, res je), se prelevili v uporabnike in se predvsem zabavali. Service Design Jam NI konferenca, nima agende in ni omejen s pričakovanimi rezultati. Bistvo je druženje in zabava.

- Service Design Jam – za koga

Cilj je na kup zbobnati čimbolj raznolike profile, jih zmešati v lonec, začiniti z skrajnim User-centered Design (k uporabniku usmerjeno načrtovanje) pristopom in v 48 urah ustvariti inovativno storitev oziroma rešitev. Edini pogoj za sodelovanje je aktivna participacija in razmišljanje izven okvirjev svoje domene znanja.