torek, 5. december @ 19:05
// Pisarna, Mb //
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Opis predavateljice:
Ana je strokovnjakinja za razvoj tehnoloških produktov in oblikovanje uporabniške izkušnje osnovane na podatkih in psiholoških principih človeškega vedenja.
V zadnjih 6+ letih kot produktna vodja usmerja strategijo digitalnih produktov, vodi discovery in delivery procese, analizira produktne metrike in raziskuje kako ter zakaj se uporabniki vedejo kot se. Sodelovala je z večjimi mednarodnimi podjetji kot so Porsche, Bisnode, Comtrade, AMZS, d.labs in early stage startupi, lociranimi v Veliki Britaniji in Sloveniji.
Trenutno je del oddelka za digitalizacijo družbe T2, kjer razvijajo platformo za pametna mesta. Njen fokus je predvsem na ux researchu in postavljanju procesov produktnega razvoja.
Opis predavanja:
Večina ljudi se zaveda kako pomembno je vzpostaviti empatijo z uporabniki, a kljub temu raziskovalnim aktivnostim ne posvetijo dovolj pozornosti. Na predavanju bomo pogledali kako razviti metodologijo za vzpostavitev customer discovery procesa, da lahko sledite data-driven produktnemu razvoju, ki je usmerjen v resnične potrebe uporabnikov. Naučili se bomo na kakšen način je smiselno razmišljati, da direktno od uporabnikov ugotovite kje so aha momenti, potencialne vrzeli, kakšna je njihova percepcija produkta, kje izgubljate stranke, kateri so retention loope in tako dalje. Predavanje bo praktično obarvano in vas opremilo z vsemi pripomočki, da boste lahko že naslednji dan vso znanje prenesli v prakso.
Čekni event:
Pofočkaj se na eventu: