četrtek, 2. marec @ 19:05 // V ŽIVOOO – Pisarna, Mb //
#wwwhmb
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
O predavanju:
“Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.”
Stavek, ki ga je John Wanamaker izrekel pred več kot 100 leti in je za oglaševanje na televiziji velikokrat veljal še do nedavnega. A vendarle se s povezljivostjo vseh vrst naprav v internet tudi to spreminja. V tokratni izvedbi Spletnih uric se bomo pogovarjali o ciljanem TV oglaševanju. Zavzeli bomo tako marketinški zorni kot, kakor se tudi dotaknili tehničnimi izzivov, ki jih prinaša TV okolje v primerjavi z drugimi digitalnimi kanali, ter si pogledali kako se s temi izzivi soočamo.
O predavatelju:
Uroš Žižek je tehnični vodja s programerskim ozadjem, ki sta ga vedno zanimala tudi poslovna plat razvoja novih produktov in podjetništvo. Zadnjih 8 let skupaj s sodelavci v podjetju Castoola ustvarja platformo za ciljano TV oglaševanje, ki jo med drugimi uporabljajo pri Warner Bros Discovery. Trenutno kot tehnični direktor v podjetju Castoola skrbi za strateško načrtovanje razvoja produkta, vodenje ekip in tehnološka partnerstva.
Pofočkaj se na eventu:
P.s. Malenkost spreminjamo format Uric – več o tem lahko zveš v tem postu 🙂